حبیب حاجی پور

شعر پاییز

برزخ

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

باید تو را به عشق جهانی بدل کنم
" این مشکل من است و باید که حل کنم "
ای گل! به باغ زرد خیالم سری بزن
تا لحظه لحظه های غمت را بغل کنم
گفتی که می روم دل من جای دیگر است
این زهر را چگونه به کامم عسل کنم
در برزخ جدایی و وصل تو مانده ام
مجهول این معادله را کاش حل کنم
این شاخه های شعر شکوفا نمی شود
باید که فاعلات خودم را فعل کنم
اینک تو رفته ای و من از راه های دور
باید تمام فاصله ها را غزل کنم

  • حبیب حاجی پور

نظرات  (۷)

سلام
شعرتون مثل همیشه قشنگ و با مفهومه.
موفق باشید.
  • حبیب حاجی پور
  • باسلام و سپاس از توجه حضرت عالی!
    در محضر بزرگان فرصتی است برای آموختن نکاتی که در هیچ کتابی یافت نمی‌شود و در واقع راه میان‌بری است به سوی خوبی‌ها و درستی‌ها

    از شما انسان بزرگ متشکرم که همیشه با شعرهای زیبا ما را به اوج درستی ها و خوبی ها می رسانید

    خوشبختی نگاه خداست دعا میکنم که هرگز خداوند چشم
    ازتون بر نداره…


    سربلند باشید

  • حبیب حاجی پور
  • سلام!
    ذره پروریتان را سپاس!
  • فاطمه حسینی فر
  • باید تمام فاصله ها را غزل کنم..........
    بسیار زیبا
  • حبیب حاجی پور
  • سلام و سپاس بزرگوار!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی