حبیب حاجی پور

شعر پاییز

چاپ کتاب

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ


باسلام خدمت همه دوستان بزرگوارم!

اینم هدیه سال جدید به شما...

بعد از مدت ها برگشتم با دست پر. حضور کم من در دنیای مجازی دلایلی داشت. ان شاءالله از این به بعد بیشتر  به دنیای مجازی سر خواهم زد.

خبر مهم من اینه که: به زودی -تا قبل از سال جدید - مجموعه شعرم

(خط های خاکستری) به همت حوزه هنری -انتشارات فکر بکر- به چاپ می رسه.

طرح جلدش که آماده شد؛ رو وبلاگ خواهم گذاشت.

خبرای بیشتر راجع به این موضوع رو، روزای بعد خواهم داد.

  • حبیب حاجی پور

نظرات  (۴)

  • سعیده ثابتی رضویان
  • سلام بر شما. غزل یلدایی تان را بسیار دوست داشتم. بعضی از ابیات بسیار روشن و دلنشین بودند. همیشه شاعر بمانید.
  • یک دوستم
  • سلام اقای حاجی پور

    شما که شاعری توانا هستی از شما بعیده که در  سایت ناب فعالیت کنی  هیچ میدونی بعد از افشاگریهایی که در باره اون سایت شد خارج از این سایت نظر دیگران در باره خانمها و اقایونی که اونجا فعالیت می کنن چیه ؟  یک لینک دیگه بهت معرفی میکنم که بخونید و بدونید که یکی دیگه از افراد فعال اون سایت چطور فراری شد از دست مدیر اون سایت

    http://asemaneabieman1.blogfa.com/post/113

    توی اون سایت اگه برده و فرمانبردار مدیرش و خانم عظیمی باشی و موجز اونارو بگی عزیزی درغیر اینصورت با شما هم همون رفتاری رو میکنن که با بقیه کردن بهتره دوباره نگاهی به این مسایل داشته باشی و دقیقن تصیمیم درست بگیرید و این رو هم بدونید که توی اون سایت هرچند نفر با یک کاربری وارد میشن تا نشون بدن سایت شلوغ و فعاله درهرصورت تصمیم با خود شماست ولی چون براتون احترام زیادی داشتم گفتم درجریان باشید و میدونم که شما هم مثل بعضی دیگه مجبور شدید که برگردید با یکی از دوستان قدیمی صحبت می کردیم و گفتم چرا دوباره رفتی ناب شعر گذاشتی یکی دو دقعه بیشتر دیگه نرفت و بعد گفت بس که فکری برام ایمیل زد و هر روز تلفن می کرد خسته شدم گفتم حالا برم یه شعر بذارم دست از سرم برداره

    می بینی سایتی که مدیرش با اصرار و تمنا بخواد کاربرارو وادار به فعالیت بکنه خب معلومه دیگه حالا از اینها گذشته یه نگاهی به آخرین پستهای مدیران سایت یعنی آقای فکری و خانم عظیمی که جای دخترشه داشته باش میبینی که همش برای هم بداهه و شعر می نویسن در مورد لب و آغوش و بستر و تمام کسانی که از بیرون این سایت رو زیرنظر گفتن اونو بایکوت کردن و یک سایت غیراخلاقی می دونن خانمهای اون سایت هم اگثرن گول زبون چرب و نرم آقای فکری می خورند. من به وظیفه خودم گفتم خودتون تصمیم بگیرین ولی شما آینده درخشانی داری و نباید اونو با حضور در یک سایت غیراخلاقی خراب کنی پیروز باشید

    درضمن شاید افشاگریهای قبلی را نخونده باشی برو به سایت شعر نو و مهران کاظمی را پیدا کن و بعد شعر طناب ایشون را بخوان همه چی را متوجه میشین  موفق باشی

    پاسخ:

    باسلام!

    سپاس گزارم!

    ای کاش خودتونو معرفی می کردین!!!

    سلام خبر خیلی خوبی بود اشعارتونم مثل همیشه زیبا بود

    به امیدموفقیت روزافزون شما

  • حبیب حاجی پور
  • سپاس گزارم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی